La campanya apel·la a l’orgull de pertinença i la corresponsabilitat social com a eixos vertebradors, i s’emmarca en les actuacions del projecte experimental Adapt@+t 22
Terra Boval per Nadal és l’última campanya de dinamització comercial desenvolupada a través del projecte experimental Adapt@+T22, en el marc de l’Acord Territorial per a l’Ocupació i el Desenvolupament Comarcal de la Mancomunitat de l’Interior Terra del Vi. L’actuació s’emmarca en la línia d’actuació d’enfortiment empresarial centrada en el sector comercial.
La campanya naix de la voluntat de la taula sectorial de Comerç d’incidir a donar suport al valor del comerç local i de proximitat, com a subministrador de béns i serveis de proximitat tant per a la comunitat local com per a visitants.
La campanya té un fort component de territorialitat, apel·lant a l’orgull de pertinença i a una actitud, com a consumidors, proactiva i responsable amb el comerç de proximitat. L’estructura gira entorn de set accions quotidianes relacionades amb altres tants àmbits bàsics de desenvolupament de l’activitat comercial comarcal: compra, celebra, brinda, regala, respira, comparteix i gaudeix, El missatge final Jo soc Terra Boval I tu? reforça aquesta crida a la proactivitat i responsabilitat amb el teixit econòmic del territori.
L’acció es desenvolupa durant tot el període nadalenc en premsa i ràdio local, així com en xarxes socials.
Terra Boval és la marca de destinació turística desenvolupada, aprovada i acceptada en el si de la governança participativa per tots els agents que formen part de l’ecosistema turístic dels nou municipis integrants: Camporrobles, Caudete de las Fuentes, Chera, Fuenterrobles, Requena, Sinarcas, Utiel, Venta del Moro i Villargordo del Cabriel. Terra Boval és a més una marca d’àmplia i generalitzada acceptació i identificació a la comarca, que incideix en la territorialitat i la corresponsabilitat amb l’entramat econòmic local.