ActualitatPacte territorial pel desenvolupament local i l'ocupació Plana NordPactesPactes Castelló

Naix La Niuada, el nou centre de creació d’empreses socials de la Plana Alta Nord

By 13/12/2020December 29th, 2020No Comments

• El centre d’emprenedoria social La Niuada, finançat pel LABORA i amb seu al municipi de Benlloc, ha renovat la seua identitat corporativa

• La Niuada ofereix serveis d’assessoria en la creació d’empreses socials, tallers en economia social i emprenedoria sostenible i l’obertura d’un espai de treball coworking

• La Niuada presenta nova web i perfils a les xarxes socials per atraure emprenedors

El Pacte Territorial per al Desenvolupament Local i Ocupació de la Plana Alta Nord ha renovat la identitat corporativa de l’Escola Rural d’Emprenedoria Social i Solidària (ERESS), que passa a denominar-se La Niuada per adaptar-se a les noves maneres de comunicar i a les demandes de la ciutadania.

La nova marca i les línies estratègiques del centre s’han presentat a Benlloc davant dels Agents d’Ocupació i Desenvolupament Local (AODL) dels ajuntaments del Pacte Territorial Plana Alta Nord i els sindicats UGT i CCOO. Al pacte estan integrats els ajuntaments de Benicàssim, Orpesa del Mar, Torreblanca, Vilanova d’Alcolea, Benlloc, la Serra d’en Galceran, Cabanes, les Coves de Vinromà, Vall d’Alba i la Torre d’en Doménec.

El centre La Niuada ofereix els serveis d’assessoria en la creació d’empreses socials, la impartició de tallers en economia social i emprenedoria sostenible i l’obertura d’un espai de treball coworking ubicat a la seu de Benlloc.

Baix la identitat de La Niuada, el centre pretén dinamitzar la comarca per afavorir la creació d’empreses amb triple valor: el social, l’ambiental i el financer. La tècnica del pacte Olga Monferrer ha destacat que “és important establir sinergies entre municipis i agents socials i econòmics per crear un niu d’oportunitats als pobles de la Plana Alta Nord”.

Per atraure la iniciativa d’emprenedors La Niuada compta amb una pàgina web i perfils a les principals xarxes socials amb una comunicació més propera i continguts audiovisuals atractius. Tal com assenyala el tècnic de comunicació Ivan Torres, l’objectiu és “comunicar de manera propera i dinàmica totes les potencialitats d’emprenedoria de la comarca per atraure talent i generar valor al territori des d’una perspectiva social i ambiental”.

Leave a Reply