El nou canal @GvaLabora naix amb l’objectiu d’oferir informació actualitzada de tots els serveis que ofereix el Servei Valencià d’Ocupació
Labora ha treballat durant els últims anys per a afermar la seua presència en les xarxes socials amb l’objectiu d’afavorir una comunicació més directa i multidireccional
Labora, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació, ha posat en marxa un nou canal de Telegram @GvaLabora amb l’objectiu d’oferir una atenció més directa a la ciutadania, especialment a les persones desocupades.
Des del 6 de setembre les persones interessades poden subscriure’s a aquest nou canal en el qual diàriament s’oferiran les novetats i serveis que ofereix Labora. Cal recordar que estar inscrit en el Servei Valencià d’Ocupació ofereix la possibilitat d’accedir a orientació per a l’ocupació personalitzada, a cursos de formació gratuïts amb certificat de professionalitat o a ofertes d’ocupació a través de PuntLabora.
Telegram @GvaLabora s’uneix als altres canals dels que ja disposa Labora per a oferir informació actualitzada i oficial com la pàgina web www.labora.gva.es o els altres perfils en xarxes socials on té presència: Facebook, Twitter, Instagram, YouTube o LinkedIn.
Labora, al costat de la Conselleria d’Economia Sostenible, ha treballat durant els últims anys per a afermar la seua presència en les xarxes socials amb l’objectiu d’afavorir una comunicació més directa i multidireccional i que oferisca espais relacionals entre l’administració i les persones usuàries.
Fruit d’aquest treball Labora ha rebut reconeixements com el premi Novagob Excel·lència 2019 a la millor iniciativa de Govern Obert pel seu projecte de modernització del Servei Valencià d’Ocupació i Formació, el premi rebut en 2015 pel seu sistema d’atenció a través de WhatsApp o el primer premi influencers en Twitter i Instagram oferit per Consum en el XX Fòrum d’Ocupació i emprenedoria de la Universitat de València.
Les xarxes socials de LABORA encapçalen el rànquing nacional dels serveis públics d’ocupació quant a nombre de seguidors i generació de continguts, i han contribuït a augmentar el trànsit del seu portal web en els últims anys i a generar una reputació en línia positiva.
Únicament és superat en Facebook i Twitter pel Servei d’Ocupació d’Extremadura i en Twitter pel Servei d’Ocupació de Catalunya. Així mateix, és el Servei d’Ocupació amb més subscriptors en YouTube i l’únic amb un blog propi.