La Mancomunitat de la Foia posa a la disposició de les empreses i organitzacions locals un servei d’assessorament que té com a objectiu contribuir al manteniment de l’ocupació i l’activitat productiva en l’actual context sanitari, social i econòmic.
Dins d’aquest servei, i arran de les propostes veïnals rebudes en les Taules Intersectorials que van tindre lloc en 2020, la Mancomunitat impartirà un Curs en Licitació Pública per a Empreses i Professionals.
Donades les circumstàncies actuals, i en el futur més immediat, el sector públic és una font d’oportunitats per a pimes i autònoms. Tinguem present que les administracions públiques i les seues entitats dependents gestionen mitjançant contractes prop del 20% del PIB nacional, la qual cosa suposa grans oportunitats per a oferir i obrir noves expectatives de negoci.
• Data de la formació: 17 febrer a les 9:00 hores
• Inscripció: proyectosmancomunidad@gmail.com
Continguts del curs:
• Com prepare a la meua empresa per a licitar?
• Que necessite saber si vull licitar?
• Tinc solvència i mitjans per a presentar-me a una licitació?
• Com presente una oferta per a una licitació?
Pel que fa als objectius proposats, destaquen:
• Conéixer i entendre la normativa aplicable a la contractació administrativa.
• Saber trobar i seleccionar les licitacions que puguen resultar interessants.
• Preparar a la PIME internament per a explorar nous espais de negoci.
• Conéixer els documents que formen part de l’expedient de contractació i els tràmits que comporta.
La realització de la formació està prevista per al mes de febrer.