Des de l’Acord Territorial en matèria d’Ocupació i Desenvolupament Local del Racó d’Ademuz- Rincón Impulsa s’està treballant per a assentar les bases d’aquesta nova marca que valora la qualitat dels productes i serveis de la comarca.
El passat 11 de maig va tindre lloc en la seu de la Mancomunitat de Municipis del Racó d’Ademuz la presentació de la nova marca enfront de les empreses i negocis de la comarca. Un primer pas per a la posada en marxa d’aquesta marca que pretén ser regida per un procés de governança participativa.
Qualitat Interior es recolza en atributs diferencials i amb qualitat del Racó per a atraure públic objectiu al territori, ja siga en forma de visitants com de nous pobladors.
Sectors empresarials com el dels allotjaments turístics, la restauració, el producte agroalimentari, les experiències turístiques i visites guiades busquen ser representats sota aquesta marca.
La marca Qualitat Interior pretén servir d’aparador publicitari amb una identitat molt pròpia i que permeta ser identificada com la comarca rural de l’interior que resulta ser un dels territoris més bells de la Comunitat Valenciana i que major qualitat de vida ofereix.
A més de la potent estratègia comarcal de màrqueting que suposa aquesta iniciativa, la creació de la marca territorial genera un reforç positiu per a la professionalització d’aquests sectors. La pertinença a la marca implica el compliment d’una sèrie de requisits que busquen la millora i capacitació de cada establiment ateses les noves demandes que actualment necessita el mercat.
La implementació d’aquesta mesura podria ser una nova eina que estimule l’emprenedoria a la comarca. Visibilitzar, posicionar i valorar el Racó d’Ademuz en l’exterior, juntament amb l’acompanyament que es dona per part de Rincón Impulsa al sector privat, són al·licients per als nous emprenedors i els actuals empresaris, que els permetran aconseguir mercats més amplis i beneficiar-se d’accions promocionals més potents que no podrien escometre per ells mateixos de manera individual.
Per a assistir i gestionar de la millor manera possible tots els aspectes relacionats amb aquesta nova marca està prevista la incorporació d’un nou perfil tècnic dins del Pacte que s’encarregarà exclusivament de la seua gestió.
Una altra de les grans novetats exposades durant la presentació del passat dia 11 de maig va ser l’habilitació de la web qualitatinterior.com. Un excel·lent suport visual vestit de fotografia que mostra algunes pinzellades de l’estructura de la marca.
Per a més informació: info@qualitatinterior.com